Friday, February 03, 2006

Suprise!!

Hi everyone I just wanted to shock the heck out of all of you and blog two days in a row!!!!!! I have nothing really new or exciting to say, so I have gone back and decided to add pictures from things that happened a long time ago. This is a picture of me and Laure, one of my french friends, one night at a bar. Being students and too poor and lazy to get money out of the bank we put the contents of our wallets together and came up with about 2€, which was enough for 1 drink for the two of us. What class!
This other picture is of Romain, Camille and moi, in our very very last saturday morning class. This class is called TPE and is basically like one big research project on whatever subject we like. We have had it every saturday morning, until last weekend, so tommorow will be my first saturday morning sleep in since I got to France!! With the exception of holidays anyway.
Today I ate a Kabob with another Canadian in town and shopped all afternoon. It was delicious.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sois forte Bon-bon! Moi, j'ai trop de choses sur la planche et je veux aller en grêve encore moi-même! Je suis jalouse des profs français! C'est la semaine des examens et tout le monde a la grippe donc c'est completement fou, et il y aura 31 ou encore plus dans la classe de français 12 la semaine prochaine; ça va être une classe formidable mais quand même, 2 classes de 15 chaque seront beaucoup mieux n'est-pas? Je n'ai rien entendu de ton prof d'anglais à propos d'une échange de lettres entre les élèves... est-elle encore intéressée? Je suis très contente de voir que tu lis le blog de ma cousine en Angleterre, mais c'est vraiment dommage que les règlements sont si strictes que ce n'est pas probable que vous vous rencontriez pendant ce stage de toute façon. En tout cas, tu es vraiment chanceuse, même avec les restrictions, de passer un an d'expérience tellement spécial. On pense de toi souvent, et on a hâte d'entendre les prochaines nouvelles. Prends soins de toi, mange beaucoup de bon brie pour nous autres, et à la prochaine. T. O'B.

6:58 AM  

Post a Comment

<< Home